Veelgestelde vragen

  • Facturatie

    U kan uw facturatiegegevens ingeven tijdens het bestelproces. Voer aub al de gegevens correct in, daar wij deze exact overnemen van de webshop. De factuur ontvangt U via mail na het ontvangen van de goederen.

  • Korting

    Krijg ik korting?

    U kan volgende kortingscode gebruiken tijden het bestelproces indien U voor 25/10/2023 besteld: SINT2023

    Deze kortingscode geeft recht op 4% korting op gevulde zakjes.

    U krijgt nog 2% extra korting bij onmiddellijke betaling via onze webshop. Opgelet, deze geldt niet voor overschrijving. Hiervoor hoeft u geen kortingscode in te geven, dit gebeurt automatisch.

  • Levering / afhaling / levertermijn

    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Bij het plaatsen van uw bestelling, kan U zelf een uiterste leverdatum doorgeven. Bij het uitstippelen van onze leverroutes houden wij met deze datum rekening. De leverdatum delen wij per mail mee aan de persoon die de bestelling plaatste op de website. U krijgt van ons op de dag van levering een track & trace waarmee U de levering kan volgen.

    Kan ik zelf een specifieke leverdag bepalen?

    Doordat wij verschillende leveringen samen plaatsen op 1 dag kunnen wij niet garanderen dat dit op deze specifieke dag geleverd kan worden. Indien u toch een specifieke leverdag wenst, is dit mogelijk mits betaling van transportkosten. U zal op voorhand worden ingelicht over deze bijkomende kost.

    Wat is de levertermijn?

    De minimum levertermijn bedraagt 2 weken. Dit doordat wij zelf bestellingen dienen te plaatsen bij onze groothandel(s). Indien U buiten deze levertermijn wenst te bestellen, vragen wij om contact met ons op te nemen.

    Kan ik zelf mijn bestelling afhalen?

    Dit kan zeker op een afgesproken moment.

  • Betaling

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    U kan bij ons via ons beveiligd betalingsplatform (Mollie) betalen met volgende betalingsmogelijkheden : Bancontact, VISA en PayPal.

    Kan ik achteraf betalen?

    In samenspraak met ons is er een mogelijkheid om te betalen na levering van goederen. Gelieve ons hiervoor eerst aan te spreken via mail, chat of telefonisch contact.

  • Personalisatie

    Bij het plaatsen van uw bestelling kan U zeer eenvoudig kiezen voor onze standaard Sint sticker of een eigen logo. Indien U een eigen logo wenst te gebruiken, dan kan U dit uploaden tijdens het bestelproces. Volgende types bestanden worden hiervoor aangenomen : .ai, .pdf, .png en .jpg

    Krijgt U een foutmelding van de site? Verklein dan het logo en probeer het opnieuw. Lukt het dan toch nog niet, dan kan U ons steeds contacteren voor verdere hulp.

  • Annulatie

    Het is helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren 24u na het plaatsen van uw bestelling. Dit omdat de goederen meteen worden besteld bij de leverancier om er zeker van te zijn dat U krijgt wat U besteld heeft.

  • Bestelling plaatsen

    Hoe plaats ik een bestelling bij sinterklaaspakketjes.be?

    Heel gemakkelijk. U plaatst de bestelling door de nodige aantallen in te geven en legt deze in de virtuele winkelwagen. Als U daar klaar mee bent, volgt U heel eenvoudig de verdere instructies. Voer alsjeblieft al de gevraagde gegevens correct in, dit om fouten te voorkomen. Daarna kiest U welke betaalmethode voor U het makkelijkste is. U krijgt van ons een bevestigingsmail van zodra uw order succesvol is geplaatst.

    Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

    Indien U deze mail niet heeft ontvangen, kijkt u best even u spamfolder/ongewenste mail na. Mocht U deze dan toch niet terugvinden kan U ons steeds contacteren.

    Kan ik mijn bestelling via mail plaatsen?

    Om misverstanden te vermijden, nemen wij enkel bestellingen aan geplaatst via onze webshop. Mocht het niet lukken om zelf een bestelling te plaatsen via onze webshop, dan kunnen wij U hier steeds bij helpen. Wij plaatsen dan uw bestelling in de webshop, waarna u een bevestigingsmail ontvangt van de geplaatste bestelling.

this contentAllairports Minicab Service | Allairportsclick to read